مدیریت اطلاعات مرکز خرید با " تیمچه "

یکی از اهداف اساسی مدیران هر مرکز خرید و مجتمع تجاری، بازار، پاساژ ، جمع آوری، ساماندهی و برقراری ارتباط مؤثر با مالکان و مستاجران است. ارتقاء تعامل با این مالک و مستاجر می‌تواند به بهبود سرعت و کارایی در برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب تر منجر شود.
“تیمچه” نسخه تعاملی سامانه مدیریت مرکز خرید و مجتمع‌ تجاری ۳۶۵۰۰ می‌باشد و دارای قابلیت‌های متعددی جهت ارتقاء ارتباطات است. این سامانه اطلاعات واحدهای تجاری را در 62 فیلد به طور کامل ثبت و از طریق سامانه پیامکی با مالکان و مستاجران ارتباط برقرار می کند.
ارتباط با مالکان و مستاجران از طریق تخصیص واحدها به آن‌ها آغاز می‌شود. با تکمیل اطلاعات مربوط، مدیران مراکز خرید به سرعت اشراف کامل بر وضعیت مرکز خرید خود پیدا کرده و می‌توانند در لحظه آن را ارزیابی و برنامه‌ریزی نمایند.

تصور کنید بخواهید جلسه، برنامه و یا همفکری برای گروهی خاص از مالکان یا مستاجران فعال در مرکز خرید برگزار کنید.
جمع آوری، ساماندهی و برنامه ریزی برای این کار شاید به نظر ساده باشد اما اگر تعداد واحدها در مرکز خرید شما بیش از انگشتان دست باشد و شما شاخص های متفاوتی برای جلسه در نظر داشته باشید بی شک کاری دشوار خواهد بود
با تکمیل اطلاعات واحدها در طرح تیمچه سامانه مرکز خرید و مجتمع های تجاری 36500 ، شما می توانید مخاطبان خود را با شاخص های مد نظر خود لیست و پیام خود را به آنها ارسال کنید
امکان انتخاب افراد بر اساس معیار های زیر امکان پذیر خواهد بود.

تیمچه امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد

– اطلاع سریع از وضعیت واحدهای مجتمع
– دسترسی سریع به پرونده‌های مالکان، مستاجران و تاسیسات
– در دسترس بودن آمار به روز
– رفع نقص اطلاعات تماس مالکان و مستاجران
– بررسی تاسیسات هر واحد (آب، برق، گاز، تلفن، اینترنت، تهویه)
– سیستم اداری یکپارچه برای انجام مکاتبات
– مدیریت طبقه و لاین
– مدیریت آماری طبقات و لاین‌ها به صورت تعدادی و درصدی
– دریافت اطلاعات مستقل برای هر واحد با ۶۲ رکورد برای واحدهای تجاری

سایر امکانات ” تیمچه، ارتباط با مالک و مستاجر “

– ارسال پیامک با متن آزاد با خطوط خدماتی پس از تایید الگوی پیامک
– بازاریابی واحدهای خالی مرکز خرید
– راه‌اندازی وب‌سایت مرکز خرید و مجتمع در نشانی مستقل
– معرفی واحدهای صنفی مرکز خرید و مجتمع تجاری – اداری بر اساس شاخه و دسته صنفی
– دسته‌بندی و معرفی واحدها بر اساس طبقه، لاین، شاخه
– جستجوی پیشرفته
– معرفی مدیر مرکز خرید و مجتمع
– معرفی اعضای هیات‌مدیره با سمت آن‌ها
– معرفی پرسنل مجتمع

هزینه اشتراک تیمچه

تیمچه یک درون بخش از سامانه مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری است و بر اساس همان سیاست های کاری عمل میکند.

از سال 1403 ، سامانه سامانه مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری 36500 برای همیشه رایگان شد.

مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری در صورت تمایل به ارتباط پیامکی با مالک و مستاجر  کافی است پنل را شارژ نمایند تا بتواند با مالک و مستاجر مجتمع و مرکز خرید ارتباط بر قرار نماید.

با استفاده از تیمچه، توانمندی‌های جدیدی در اختیار دارید که اجازه می‌دهد مخاطبان خود را با توجه به شاخص‌های مد نظرتان لیست کرده و پیام‌های خود را به آنها ارسال کنید.

ارسال پیامک خدماتی به مالک و مستاجر بر اساس ...

– جنسیت
– بازه سنی
– مالک یا مستاجر
– شاخه و دسته صنفی
– متراژ واحد
– قومیت بر اساس کد ملی
– بر اساس متراژ
– بر اساس مالکیت تعداد واحد
– نوع کاربری ملک
– ارسال به طبقه یا طبقات
– ارسال به لاین و محدوده خاص در مرکز خرید با تفکیک لاین
– دسترسی به ملک از داخل مرکز خرید یا بیرون مرکز خرید
– استفاده‌کننده ملک در مرکز خرید که می تواند مالک ، مستاجر یا مدیریت مرکز خرید باشد
– وضعیت سند
– واحدهای که در تحت پووش دوربین نظارتی مشخصی هستند
– وضعیت واحد در مرکز خرید (فعال، راکد، انبار خالی)
– واحدهای ادغام شده در مرکز خرید
– واحدهای مرتبط در مرکز خرید
– واحدهای تجمیعی در مرکز خرید
– واحدهای بیمه شده در مرکز خرید از شرکت بیمه مشخص
– واحدهای بهره‌بردار از شرکت ارائه‌دهنده اینترنت مشخص در مرکز خرید
– واحدهای مشترک از یک پیکج مشخص در مرکز خرید
– واحدهای واگذار شده از طریق مالک مشاور یا مرکز خرید
– و …

تیمچه، ارتباط با مالک و مستاجر

مدیر سایت

سامانه مدیریت مجتمع تجاری 36500 ، یک وب اپلیکیشن بومی و منطبق با نیاز مدیران مجتمع های تجاری - اداری ایران است که باهدف مدیریت موثر مجتمع های تجاری - اداری پایه گذاری گردیده است، این سامانه با دریافت بیش از 50 رکورد اطلاعاتی برای هر واحد بیش از 160 گزارش مدیریتی بصورت آنلاین در اختیار مدیر مجتمع می گذارد و با استفاده از پیامک خدماتی پیگیری و وصول شارژ و مطالبات مجتمع را تسهیل می نماید.