امکانات سامانه 36500
برای اولین بار در کشور
مدیریت رایگان مرکز خرید و مجتمع تجاری
مدیریت واحد ها | مدیریت اشخاص | محاسبه و صدور شارژ ماهانه | اعلام بدهی پیامکی | خرید و فروش املاک و واحدهای مجتمع | معرفی واحدهای مجتمع بر اساس صنف و شغل | امکان ارسال پیامک خدماتی بصورت کاملا دسته بندی شده به مالک و مستاجر
تعریف نامحدود طبقه، لاین، واحد مدیریت طبقه و لاین مدیریت آماری طبقات و لاین ها بصورت تعدادی درصدی
داشبوردهای متنوع
داشبورد مدیریت مجتمع داشبورد مالی و شارژ مجتمع داشبرد تاسیسات مجتمع داشبورد مالک و مستاجر با رمز یکبار مصرف داشبورد تحلیل مجتمع
معرفی واحدهای مجتمع
درج اطلاعات صنفی واحدها توسط مالک یا مستاجر معرفی واحدها بر اساس مشاغل و اصناف نمایش اطلاعات وارد شده در وب سایت رسمی مجتمع
مدیریت واحد ها
دریافت مشخصات عمومی و اطلاعات تجاری برای واحد بصورت مستقل،
تاسیسات، مالک و مستاجر
اعلام پیامکی
اعلام صدور شارژ ماهانه اعلام بدهی واحدها بصورت هفتگی از خطوط خدماتی ارسال پیامک دریافت وجه به مالک و مستاجر
خرید و فروش املاک و واحدهای مجتمع
معرفی واحد برای فروش، رهن و اجاره توسط مالک امکان بازاریابی واحدها توسط مدیریت مجتمع بهبود تراکم مجتمع با اجاره واحدهای خالی
صدور و اعلام شارژ
صدور شارژ بصورت ماهانه اعلام شارژ صادره بصورت پیامکی به مالک و مستاجر تایید وصول شارژ دریافتی به مالک و مستاجر
گزارش های مالی مدیریتی
گزارش اجمالی واحد ها گزارش تفکیکی بدهی واحد ها گزارش دریافت وجوه بصورت ماهانه گزارش میزان جذب شارژ صادره گزارش مقایسه ای مطالبات معوقه
ایجاد باشگاه مشتریان
ایجاد باشگاه مشتریان مجتمع امکان امتیاز دهی خریداران به فروشگاه ها ارتباط و تعامل مجتمع با خریداران مدیریت روابط مشتریان CRM
مرکز خرید یا پاساژ خرید یا مجتمع خرید در دوران گوناگون گذرهای، با جای دادن حجرهها و مغازهها در درون خود نقش نوعی بازارچه یا مرکز خرید را ایفا میکردند، میگفتند.
امروزه پاساژها در درون یک ساختمان یا مجموعهای از ساختمانها قرار دارند؛ که شامل فروشگاه های گوناگون هستند و با راهروهای مرتبط با هم باعث آسانی دیدار مشتریان از فروشگاهها میشوند. راهروهای یک پاساژ میتواند بنبست یا مرتبط با راهروهای دیگر باشد. پاساژهای امروزی معمولاً چندطبقه بوده و راهروها در طبقات گوناگون بر روی هم قرار گرفتهاند.
در گذشته بازار، قلب زندگی تجاری بود اما امروزه مراکز خرید بزرگ جایگزین شدهاند. فضای غیرطبقاتی، غیرتمایز یافته و حضور مشتریان و فروشندگان مرد از ویژگیهای بازار میباشد و بیشتر مشتریانی که قصد خرید دارند به بازار مراجعه میکنند، ولی مراکز خرید بزرگ امروزی طراحی فضای طبقاتی با نورپردازی و معماری زنانه دیده میشود و تمرکز بر حضور مشتریان و فروشندگان زن است و غالباً در حاشیه شهرها ساخته میشوند و سعی بر برآورده شدن نیازهای تفریحی و سرگرمی مشتری است تا از طریق آن مراجعه مشتریان به مرکز خرید بیشتر شده و باعث بالا رفتن فروش شود. همچنین مراکز خرید بزرگ عموماً در حاشیه شهرها ساخته میشوند.